Re: podłączenie HDD, CDR, DVD

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 12:05:59 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał:

> ale jak będzie chciał kopiować w locie z dvd to już nie bardzo - lepiej
dvd
> na PS

pod warunkiem , że bedzie dużo kopiował w locie, jednak nawet wtedy może
podłączyć jak napisałem ; u mnie w locie chodzi bez problemów;
poza tym na dvd to w locie z prędkościami nie poszaleje,
 zawsze jednak lepiej jak Hdd sam chodzi, bo w końcu to przecież twardziela
najwięcej używamy

pozdrawiam,
Pavel