Re: Był sobie dysk...

Autor: Pawel Lewicki (lewy0lewy_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 10:55:24 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lewy" <lewy0lewy_at_SPAMFREE_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> SpinRite http://grc.com.
> Jednak IMHO to jedna wielka blaga. Współczesne ;-) dyski się nie
> rozmagnetyzowują...
>
> M.

Sprawdzę, ale chyba muszę poszukać innego rozwiązania, bo problem jest taki.
Przegrzała (prawie na pewno) mi się Barracuda IV i okazało się, że zgubiłem
gwarancję :((( Formatowanie w celu odnalezienia złych sektorów niewiele
daje - dysk zawsze źle działa. Możliwe, że już nic nie zrobię, ale może jest
soft, który w jakiś sposób zablokowałby dostęp do uszkodzonego obszaru? Bo
HDD Reconstructor próbuje fizycznej naprawy (bezskutecznie) i doczytałem, że
nie ingeruje w logikę dysku.

Paweł