Re: ::: DRUKARKA :::

Autor: SuperLamer (SuperLamer_at_hoga.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 08:37:29 MET DST

Użytkownik "Tomek" <toudy2BEZ_SPAMU_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Szczerze mówiąc to nie rozumiem dlaczego już HP nie produkuje serii 9xx
np.
> 960 to bardzo dobry sprzęt (dobra wydajność i jakość). Ja mam
przedpotopowe
> 690C, które mimo swych 5 lat nadal działa

Vitay
Po mojemu sprawa jest prosta.
Jak nie wiadomo o co chodzi - chodzi zawsze o pieniądze.
Widocznie na rynku było już za dużo materiałów alternatywnych do drukarek i
HP zapędził się w kozi róg. Wyprodukowali drukarki które chodziły z każdym
zamiennikiem, a jak nie chciałeś kupować gotowych głowic to lałeś do środka
atrament Pelikana za 6.50PLN :-)
No i trzeba było sytuację odwrócić, żeby znów zacząć zarabiać. Zauważ, że
drukarki kupuje się obecnie za bezcen. Każdy producent winduje za to ceny
głowic - i tu jest szmal do zarobienia (np. Lexmark: drukarka - 250PLN,
komplet głowic - 300PLN).

Pzdr
Lama