Re: dysk twardy 80 Gb

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 00:57:50 MET DST

LeBi z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Witam,
> na jakie parametry zwracac uwage przy zakupie takiego dysku i jakiej firmy
> polecilibyscie mi dysk ? Co sadzicie o Seagate ?
Przede wszystkim na gwarancje; na jej dlugosc, tutaj dyski Caviara wioda
prym z 3 letnia gwarancja, ponadto sa wydajne z 8mb cachem. Jesli jednak
cenisz sobie cisze to powinienes spojrzec na Barracude, lecz te dyski maja 1
rok gwarancji.
Zajrzyj na www.benchmark.pl, tam byl ostatnio przeglad dyskow ATA, powinien
Ci wiele wyjasnic.
Ja osobiscie bardzo cenie sobie dyski Seagate'a, nigdy mnie nie zawiodly,
choc teraz chyba skusze sie wlasnie na Caviara z 8mb cachem.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553