Re: nForce2

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 22:16:18 MET DST

Larus wrote:
> Indywiduum zwane *Piotr Kania*, w wiadomości
> <3ED771C3.C945FA92_at_nozpam.gazeta.pl> wyprodukowało:

> Hmm, a czy ktoś w ogóle kupował cosik od nich ? Jak oceniacie tą
> firmę ?

Ja tam mam blisko wiec kupuje u nich w sklepie :)
Jak narazie nie mialem problemow reklamacyjnych (no ale tez nic mi sie nie
popsulo od nich:)
Jak bede plyte kupowal to napewno sie do nich znowu wybiore bo wiecej musze
kupic ... a placic cos kolo 20 zl za przesylke kiedy moze sie okazac ze
Radeonik jest tylko na 64bit pamieciach a plyta rev1.0 albo dysk zamiast
800JB jest 800BB :P