2 karty muzyczne 1 wyjscie...

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 21:34:08 MET DST

witam....
mam taki problem:
aktualnie mam podlaczona jedna karte muzyczna do wiezy...
karta->jack->2xchinch->wieza...

teraz chcialbym dolozyc druga karte do komputera, ale podlaczyc ja do tej
samej wiezy, do tego samego wejscia "chinchowego"

generalnie bede uzywal jednej karty na raz... czy ktos robil cos podobnego?
jak to wszystko podlaczyc?

widzieliscie gdzies cos takiego? znaczy w sumie to kabelek
2xjack->2xchinch... czy to nie jest tak prosto, ze to tylko kwestia
kabelkow?

[ pozdrawia pE. ]