M726 i kłopoty z RAM

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl@niechcespamu)
Data: Fri 30 May 2003 - 20:20:55 MET DST

Mam stareńką płyte M726 firmy PC100. Ostatnio wgrałem najnowszego biosa (z
marca 1999:) i po tej operacji komputer widzi tylko jedno złącze (bank )
pamięci DIMM. Pozostałe 2 są nieaktywne i nawet nie można ich podświetlic w
czasie "Advanced CMOS Set-UP' i "Advenced Chipset Set_up" przy ustawianiu
biosa w czasie ładowania .
Jak uaktywnić pozostałe banki pamięci RAM?

--
przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"