Re: Problem z monitorem LG Flatron F900P

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 19:27:05 MET DST

> dopiero
> >

> Jeśli chodzi o promieniowanie , to na pewno nie chodzi o to . A co może
być
> z kartą? Co mam sprawdzić?

 wsadz karte do innego kompa , przeczysc agp ... moze byc walniety kabel od
monitora albo gniazdko na karcie ... najlepiej wsadz inna grafe i jak
problem nie ustapi to wtedy do serwisu... a z tym promieniowaniem to nie
badz taki pewny :-) u mnie w firmie wymienilem monitor bo mi ciagle mrugal i
falowal a zmiana rozdzielczosci nic nie dawala ... wymienilem na nowy a tu
dalej to samo ???? okazalo sie za za sciana stoi wentylator i sie kreci co
powodowalo zaklucenia na moim monitorku :-)))) czasami rozwiazanie jest
bardzo zabawne i proste a czlowiek szuka nie wiadomo czego ...