Celeron 2GHz i cache L2

Autor: mrek (mrek_at_I.HATE.SPAM.go2.pl.REMOVE)
Data: Fri 30 May 2003 - 16:38:14 MET DST

kupilem ostatnio Celerona 2.0GHz i płyte Intel PESV i wszystko jest pieknie
poza ze kazdy program diagnostyczny (w tym takze ten intelowski z plytki CD
od plyty glownej) twierdzi ze i owszem - mam celerona 2GHz , mam 8kB pamieci
cache L1 ale pojemosc pamieci cache L2 wynosi o zgrozo 0kB mimo ze
specyfikacja ze strony intela mowi inaczej ... czy ktos orientuje sie o co
moze chodzic ???

pozdrawiam
mrek