Re: jaki monitor?

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 16:14:53 MET DST

L.R. z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Zamierzam wkrotce kupic 17'' monitor CRT w cenie gdzies do 800zl.
> Ktory z nich polecacie (a moze jakis jeszcze
> inny)?
Ja mam to co w sig. i jestem z tego monitorka bardzo zadowolony. Ostrosc i
kolorki bardzo dobre, prosty w obsludze. Odswiezanie tez jest bardzo dobre,
bo wielokrotnie siedze dlugo przy kompie i oczka mnie jeszcze nie bolaly.
Naprawde w tym przedziale cenowym chyba nie moglem lepiej trafic. Aczkolwiek
na grupach mozna spotkac tez bardzo krytyczne opinie o tym modelu, ale coz;
nikt i nic nie jest doskonale i czasem trafiaja sie jakies felerne sztuki.
W kazdym razie ja polecam ten model.
PS: jakbys chcial dowiedziec sie wiecej to zajrzyj do archiwum grupy.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553