Re: reset!!! HELP

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 16:16:38 MET DST

> Mam nową plyte glowna ECSa i uzywam systemu XP!!! Nie wiem dlaczego ale od
> momentu kiedy te plyte uzywam pojawil sie problem tego typu ze gdy juz mam
> wlaczonego kompa i wszystkoladnie i pieknie chodzi to kopmuter potrafi mi
> sie sam z niczego zresartowac jakby nigdy nic!!!
> O co chodzi, bo wczesniej na tym samym sprzecie uzywajac innej plyty tak
nie
> bylo?

na tej plycie tylko wybrane pamieci dzialaja poprawnie co w manualu ladnie
zamieszcza producent :-) ..... albo masz magistrale fsb 133 ustawiona i
chipset sie przypala ( trzeba zerwac radiator zeskrobac to co na nim jest
przylepione a potem dobra pasta i dobry radiator( moze byc z wentylem)) ....
u jednych pomagalo jedno u innych drugie... a ja skladalem na k7s6a i nikt
nigdy nic zlego nie powiedzial na ta plyte :-)