Re: jaki monitor 18" LCD ?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 15:40:14 MET DST

In article <bb7loi$3e0$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, robak wrote:

> gdyby to ode mnie zalezalo to wzialbym 17, ale "ktos" chce >= 18 i koniec :)
> zainteresowaly mnie NEOVO, szczegolnie 19" K19 i S19 - ktos moze cos o nich
> powiedziec ?

Ten S19 wygląda jak jakiś "tuning" do dresiarskiej beemki z czarną folią na
szybach :) Ale to tylko moja skromna opinia.

Jeśli wielkość jest jedynym kryterium, to trudno coś doradzić, kup
największy, na jaki Cię stać. Matryce MVA są dobre, mają ładne kolory i
szerokie kąty patrzenia (bardzo ważne przy dużych monitorach). Ja bym nie
kupował monitora w czarnej obudowie, to jest niezdrowe dla oczu. Kolor
powinien być jakiś neutralny, niezbyt kontrastujący z tym, co na ekranie i
ze ścianą za monitorem. Czyli raczej szary, beżowy, kremowy, bez elementów
"odpustowych", typu kolorowe lampki, błyszczące przyciski, itp. Kupując LCD
ze szklaną szybą, tracisz jedną z dużych zalet monitora LCD, czyli
praktycznie całkowity brak odblasków na ekranie.

Paweł