Problem z monitorem LG Flatron F900P

Autor: Yac (yac_at_icpnet.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 14:29:46 MET DST

A mianowicie problem jest taki , że nawet przy częstotliwości ustawionej na
120 Hz obraz mi mruga. Efekt jest podobny do takiego , jak widać przy
kręceniu kamerą obrazu z monitora. Tzn. może nie jest aż tak strasznie , ale
oczy od tego strasznie się męczą . Szczególnie jest to widoczne kiedy jest
wyświetlane białe tło. Nie mam pojęcia teraz, czy to wina złych ustawień (
próbowałem innych rozdzielczości , innego odświeżaniai nic) , czy może karta
graficzna? Mam athlona 2000+ , geforce 2 ti , 256 ddr ram . Kabel łączący
karte graf. na D-Sub .
 Ewentualnie ktoś może mi poradzić jak to jest z gwarancją w LG, bo jakoś
nie chce mi się wozić 20 kg pudła przez cały Poznań.

Yac