Re: ::: DRUKARKA :::

Autor: ..::T0]\\[2!::.. (cowasto_at_dziestam.nl)
Data: Fri 30 May 2003 - 12:26:57 MET DST

Użyszkodnik SuperLamer legitymujacy sie takim oto
e-mailem
<SuperLamer_at_hoga.pl> zapodał co następuje:
> Jest to dokładnie kałamarz refabrykowany przez firmę BlackPiont.
> Refabrykowany czyli: głowica HP+atrament Pelikana.
> Udzielają gwarancji na kartridż i ew. wypadki (choć od czasu jak je
> sprzedaję o takowych nie słyszałem) spowodowane używaniem ich produktów w
> drukarkach objętych jeszcze gwarancją.
> Co do jakości wydruku - w czerni nie ma żadnej różnicy.

no to bardzo dobrze ;) oto mi chodzi :))

> Natomiast jeżeli chodzi o kolor, chyba jeszcze nikt nie wyprodukował
> idealnego zamiennika kolorowej głowicy HP. Zawsze jest delikatna różnica w
> odcieniach. Niemniej jednak BlackPoint'y polecam z całego serca :-)

dlatego kolor sie kupuje oryginalny, mimo ze boli ;(

> ------- To nie była reklama :-) -------

wiadomo ;))

--
*^* Św. Izydorze, módl się żeby Internet był przestrzenią przyjazną,twórczą,
użyteczną dla wszystkich ludzi, niezależnie od tego jak wyglądają i jak się