uszkodzony monitor daewoo

Autor: leszek_00_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 30 May 2003 - 11:22:00 MET DST

Czy ktoś wie co mogło się stać z moim monitorem ?? Normalnie pracował w
rozdzielczości 800x600, ale może nawet w 1600x 1024 i w takiej wczesniej
dzialal. Miesiąc temu chciałem ustawić 1024x768 i coś sie wtedy zwaliło.
Monitor czarny i przez środek w pionie kolorowa kreseczka o szerokości około 3
mm. Powróciłem do rozdzielczości 800x600 i rozszerzył się ekran. Nie dało się
go zwężyć, jedynie przesówać na boki. Ostatnio przez pomyłkę zmieniłem w grze
rozdzielczość na 1024x768 i koniec. Czarny ekran i słychać chrypienie z
monitora. Czego to jest wina ?? Czy ktoś wie może co mogło się zepsuć ?? Czy
opłaca się naprawiać ??

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam