problemy z TV outem

Autor: Tomo1 (kolo11_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 May 2003 - 11:18:12 MET DST

Mam problem z kartą WinFast A180 (chipset nVidii). Po podłączeniu do tv nie
ma żadnego obrazu (obraz jest tylko podczas ładowania systemu). Czy to jest
kwestia częstotliwości odświeżania, czy innych problemów z kartą? Udało mi
się raz (nie wiem jak) uzyskać obraz z kompa (pulpit, wyświetlanie filmów),
ale z kolei brakowało kolorów.Próbowałem zainstalować program TVtool, który
zarządza wyjściem TVout w nVidiach, ale program wieszał się przy
wyszukiwaniu sprzętu!
POMOCY!!!!!!