Re: Laser kolorowy

Autor: SuperLamer (SuperLamer_at_hoga.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 08:40:50 MET DST

Użytkownik "Jaro" <jaroc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jaka drukarke laserową kolorową dradzalibyscie.??
> jak z jakoscia wydruku?? czy faktycznie idealna?? porownywalna z
> poligraficzna??
> Z góry dzieki za odpowiedz.

Vitay
Doradzić może nie doradzę, ale zdecydowanie ODRADZAM Minolta DL2200.
Problemy od samego początku - z każdym uruchomieniem drukarka się kalibruje
i rozjeżdżają się kolory. Dopiero dwie wymiany firmware dały jakąś poprawę.
Poza tym koszty eksploatacji - takie ustrojstwo jak taśma transferowa
zdechło mi po 18 tysiącach wydruków - koszt wymiany 1.650 PLN!!! (serwis
uznał, że to wymiana materiału eksploatacyjnego - sgadzam się, ale powinien
wytrzymać 34000 kopii).
Tonery - bagatelka po 730*trzy kolory plus całkiem podobnie czarny. O
pozostałych kosztach nie wspominam cobyś na zawał nie zszedł.

Pozdr
Lama