Sewis IBM :((((((((((((((((((( lamusy

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 23:57:26 MET DST

Witam!
Prawie 3 tygodnie temu oddałem dysk IBM 41 GB 7200rpm made in Philipines do
naprawy. Odebrałem go wczoraj (szczęśliwy) ale po zrobieniu testów DFT
pokazał mnóstwo błędów. Zaniosłem go dzisiaj do wymiany - dali mi inny 46 GB
7200rpm made in UWAGA Hungary. Wszystko spox - większa pojemność nowa roczna
gwarancja - jestem happy. A w tej chwili zrobiłem test DFT - dysk wolny jak
cholera, błedy, rezultat końcowy "0x70 Defective Device". Jadę rano do
serwisu i robię burzę - o szczegółach poinformuję po południu - jak będzie
brak efektów to PIH pomoże :))))
BTW dyski najdroższe ze wszystkich 40 GB = 399 PLN Barracuda 80 GB = 390 PLN
pozdr
Marcin