Re: Pompc pilnie potrzebna

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 23:28:49 MET DST

"MarcinW" <morgoth22_at_wp.pl> wrote:

> PixelView GF TI4200 128DDR

> obudowa codegen 300W

Zestawik fajny ale na zasilaczu i bardziej markowej karcie graficznej
ktos glupio chcial oszczedzac :/

> Czy to moze wina funkcji biosu "anti burn shield"?

Jaka temp procka? Jakie ustawienia pamieci?

> Co to za funkcja w biosie "CPU thermal-throttling"?

A manuala czyatles?

> Po co na plycie dodatkowe gniazdo zasilania? Wiem ze takie sa na
> plytach pod pentium4.

Zeby odciazyc pozostale linie. Podlacz to gniazdko.

> Prosze o pomoc bo komputer MUSI byc sprawny na jutro rano!

Hmmm... moze poszukaj na pl.misc.paranauki jakiegos czarnoksieznika z
kotem :)

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"