Re: LCD: No i juz sam nie wiem ....

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 23:07:56 MET DST

Użytkownik "Cray" <cray_at_o2.pl> napisał w wiadomości
[...]
> w zasadzie i NEC i Belinea kosztuja tak samo (cena rozna o bodajze 20zł)

Dokładnie oglądnij obydwa. Najlepiej gdybyś znalazł je obok siebie na
półce:-) Sprawdź czas reakcji matrycy (w praktyce), bo "na papierze" jest
różnica na korzyść Belinei.

> No wlasnie .... jesli maja ta sama matryce to zdecyduje się chyba na NEC'a
> ... ale Belinee jeszcze poogladam ...moze ...

Radzę pooglądać-później powinieneś być już tylko zadowolony:-)

> Martwie sie tylko o te kolory ....( ArturN wspominal)

Pisałem, ale jeszcze raz napiszę. Masz kilka trybów ustawień kolorow do
wyboru-sprawdź je. W moim modelu mogę ustawić zarówno "bardzo blade" kolorki
jak i nasycone (są też ustawienia użytkownika-regulacja 3 podstawowych
kolorów).

--
Pozdrawiam
ArturN