Re: Jaki zasilacz do mojego kompa ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 20:52:38 MET DST

msado.tk napisał/a...

> Mam zamiar kupić Epox 8RDA http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5345
> procek ATHLON XP 2000+ http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=205
> oraz GeForce4 MX440 ( AGP x8 ) PixelView http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4387

 Z armaty do muchy chcesz strzelać. Pod taki zestaw bierz MSI KT3V
 albo KT4V. Zaoszczędzoną kasę dołóż do porządnego zasilacza albo GF4
 Ti4200.

> ze starego kompa przełożę nagrywarkę, cd-rom, dysk 30gb, dysk 4gb, modem i muzykę.
> mam w obecnym kompie zasilacz 235W i zastanawiam się czy on wytrzyma
> gdy podłacze do niego te wszystkie rzeczy.

> Mog odrazu kupić w komputroniku jeśli według was to za mało jakiś nowy zasilacz
> i wpadł mi w oko "Zasilacz Modecom ISO-450P 350W (PFC)" cena 135.00 zł

 W tłumie ujdzie. Chieftec 360W za 200zł jest lepszy, ale ten powinien
 też sobie poradzić.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]