Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Thu 29 May 2003 - 20:03:50 MET DST

> Masz moze jeszcze jakies inne adresy ? Z gory dzieki.

sorki - niestety tamtego adresu sklepu nie odszukalem :-( pamietam ze
trafilem na ten sklep jak szukalem jakiegos kita od AVT lub NordElektronik
bodajze, ale jak widze to bardzej atrakcyjna cene maja te z Dacpolu wiec
chyba nic straconego :-)

a mam tylko namiary na firme w Wa-wie gdzie maja chore ceny - jak mi koles
powiedzial ile kosztuje u nich 1 szt to go obsmialem cena tylko 157 zl/szt i
jeszcze trzeba czekac wiec z gory zakladam ze ten adres odpada !!!

pozdrawiam