Re: media markt

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 19:59:15 MET DST

> nie warto - wszystko tam jest drogie jak chol......
> sieciówka - ja mam jakąś najzwyklejszą za 30 zł
> i nie narzekam

 warto na promocjach. .. brat w najtanszym sklepie w wawie kupil monitor a
dwa dni pozniej w media byl tanszy w promocji o 100 zlotych... inne opcje
nie za bardzo bo jednak jest troszke drozej ale nie wszystko .... podam
przyklad : pamieci ddr 256/333 elixir i zdaje sie samsung byly tydzien temu
po 160 pln czyli mniej wiecej tyle co na gieldzie .... trzeba poszukac a
moze sie cos fajnego trafi....