wymiekam !!!

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Thu 29 May 2003 - 19:59:06 MET DST

komp: plyta Intela (z dzwiekiem Crystala na pokladzie)-nie wiem dokladnie
jaki model, PIII450, 128 MB, Maxtor 20GB, Creative GeForce 2MX 32MB

Witam, naprawde jestem glupi - panowie poratujcie.

Mam swiezo sformatowanego twardziela, instaluje Win98EN, po operacji
"budowania bazy danych sterownikow" komputer sie restaruje i ....
.... wywala komunikat (po angielsku):
"Wystartowales twoj komputer uzywajac wersji MS-DOS niekompatybilnej z ta
wersja Windowsa. Wloz dyskietke startowa odpowiadajaca tej wersji Windowsa i
zrestartuj. System zostal zatrzymany..."

Co jest grane ?!

Dzieki, pozdrawiam.