Abit KT7 i rozszerzanie pamięci

Autor: Hare Wolf the Nigger (nigger_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 21:30:03 MET DST

Czy ktoś wkładał nowe sdramy do tej płyty? W instrukcji stoi że obsługuje
zarówno 1 jak i 2 stronne kostki, ale wszyscy sprzedawcy z którymi gadałem
twierdzą że w przypadku nowych, zobaczy tylko połowę pojemności. Nie bardzo mam
możliwość wypróbowac to najpierw a nie chce wydawac kasy bez sensu. Czy ktoś
ćwiczył już taki układ? w tej chwili mam 128 mega 133 MHz, chcę dołożyć jeszcze
256.
Sorry jeżeli pytanie już było, ale google nie pokazały mi nic interesującego

--
			  Wolf the Nigger
			nigger_at_alpha.net.pl