Re: Płyta FSB 200 mhz czy mogę Athlona XP na FSB 266

Autor: Hubert (Hubert.Salata_at_agora.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 14:34:32 MET DST

Cooler to stary titan orb z wynienionym wiatraczkiem na taki bardzo mały 3 cm x 3
cm, ogólnie syf straszny, prawie wogole to nie chlodzi. Wlasnie poszukuje jakiegos
dobrego wentylka. Temteratura normalnie 45, max 50.

Abit kt7 nie ma zworek, wszystko ustawia się w biosie, domyslnie ustawia sie
mnożnik 12,5 x co było dla mnie zaskoczeniem bo liczylem na 11 x tak jak 1700+ ma
domyślnie.
Procesor wykrywany jest jako CPU unknown type w biosie jak i tez w windowsie xp -
ale działa OK.
Widows widzi takš samš częstotliwość procesora jak bios
 u mnie 105 x 12,5 daje 1313MHz