Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 13:59:01 MET DST

Indywiduum zwane *Paweł Paroń*, w wiadomości
<slrnbdbsmh.fpt.pawelp_at_154-moo-7.acn.waw.pl> wyprodukowało:

> Jak kupisz, to daj znać czy rzeczywiście ten wiatrak jest tak cichy, jak
> głosi legenda. I czy sekret tej ciszy nie polega przypadkiem na bardzo
> niskich obrotach. Wtedy też sobie taki kupię.

No pewnie, że nie :-) Na moje uszy jest taki sobie :-))) Sam w sobie ma
1500rpm na 12V i na pewno nie jest nie słyszalny, podobnie brzmi mocno
zwolniony Zalman ...

PS. MAm na myśli to najcichszą wersję Papsta.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"