Re: jaki kontroler USB - prosze o pomoc

Autor: Artur Glozak (artur.glozak_at_op.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 13:44:58 MET DST

> potrzebny jest kontroler USB
> mial by on chodzic z P200MMX na asus p55t2p4s pod od 98 do ME
> jaki model kupic, czy ktos instalowal takowy na takowym sprzecie :)
>
> bardzo prosze o pomoc
>

> z góry BARDZO DZIEKUJE!!!

sprawdź najpierw czy nie masz na płycie wyprowadzeń usb- wtedy tylko śledź z
wyprowadzeniami i po bólu
jeśli jednak nie masz to na allegro czy w sklepie są- w zasadzie możesz
kupić dowolny, są prawie takie same. większość na układach Opti lub Winbond.
chodzą bez problemów. w W98 SE i Me sterowniki są w systemie, w zwykłym W98
nie wiem- ale i tak dostaniesz zapewne z kartą.