Re: Monitor 19" HIGHSCREEN MS 1997DX Opinie

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Thu 29 May 2003 - 13:16:40 MET DST

Użytkownik "Piotr W." <nospam_at_atman.com.pl> napisał w wiadomości
> Jak dla mnie ten monitor niestety nie jest najlepszy.
> A cena 899 oddaje w sumie jego wartosc, pamietam
> jak chcialem kupic 19 cali to ten Highscreen kosztowal
> 1299 zl bodajze, wolalem dolozyc kilkadziesiat zl
> i kupilem Samsunga za 1370.

:) Czy ktos z was mial taki monitor ze krytykujecie Highscreena za niska
cene ? Ja jak kupilem swoja 17"ke 1797DX (na podstawie Nokia monitor test)
to w ciagu tego samego tygodnia mialem i zrezygnowalem: 2 szajsungi (757 DFX
, 755DFX) , CTXa EX710 , AOC 7Klr (kupilem i sprzedalem prawie natychmiast),
w sklepie zrezygnowalem po Nokia monitor test z jeszcze 3 monitorow: LG 700P
, 755DFX i CTX EX710. Jedyny Highscreen sie nadawal pod wzgledem geometrii
(choc tez nie jest idealnie).
Teraz dziala od 4 miesiecy na ustawieniu 1152x864/100Hz , odzwieza 100Hz
nawet 1280x960 a max. rozdz. 2058x1544/60hz (nie pamietam dokladnie,ale
ponad 2tys x 1500)
Kolega natomiast ma juz od poczatku roku 99 monitor Highscreena , jakis
starszy model ale tez niezly, kt. do dzis trzyma jasnosc i kontrast bdb. i
nie mial z nim zadnych klopotow.
Wiec po co pisac na grupe nie posiadajac wiedzy o konkretnym sprzecie ?
Ja zdecydowanie polecam Highscreena , ale na pewno wziac ze soba dyskietke
z Nokia monitor test do sklepu - w Vobisie powinni pozwolic sprawdzic
monitor (w innych sklepach we Wroclawiu ciezko z tym)