Re: profile w windows xp

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 11:38:36 MET DST

sex22_at_poczta.onet.pl wrote in

> Czy istnieje mozliwosc konfiguracji praw
> dla uzytkownikow ogolnych - np ukrycie przed danym uzytkownikiem
> jakiegos katalogu lub pozwolenie na instalowanie okreslonej aplikacji.
> Czy win xp ma wbudowane narzedzia do tego i gdzie ich szukac. Moze sa
> jakies opisy jak skonfigurowac tego typu rzeczy.

Można coś takiego skonfigurować sobie w XP. Nie wiem tylko po co zadajesz
idiotyczne pytania skoro masz to wszystko opisane w instrukji obsługi i w
pomocy. Poza tym zadajesz pytanie na niewłaściwej grupie. Pomyśl następnym
razem dwa razy zanim znowu wychylisz się z takim pytaniem...

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,