Re: czy istnieje Pentium II 500MHz ?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 20:37:33 MET DST

Użytkownik "-=:alkos:=-" <NOSPAM.alkos_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> MHz",
MHz

> Może spróbuj dać dobre chłodzenie na chipset. Duży radiator (czyt. mały
> procesorowy, może miedź?) + wiatrak na 5/7V

a tak wogóle czy nie taniej będzie zmienić platformę na athlona lub
chociażby durona?
sam mam właśnie pII i jak przeliczę ile kasy trzeba by włożyć w
udoskonalenie tej platformy to mi się wogóle nie kalkukuje.
pII 400MHz
asus p2b
394 ram
i przydałoby się dorzucić kontroler ata100 (kolega ma - niebo a ziemia) oraz
proca jakiegoś 800-1000 MHz
IMHO to jest nieopłacalne, bo za takie procki to ludziska chcą kupę kasy
pozdr
Marcin
P.S. przerzucam się na Athlon XP 1700+, MSI KT4V,
256 MB DDR