Re: Dysk Maxtor GWARANCJA

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 18:05:17 MET DST

 Na 100 Proc nie licz na to nawet jezeli ktos wymieni w serwisie w nim
elektronike ( co raczej nie jest praktykowane bo dyski ida do dystrybutora -
producenta) to i tak dla pewnosci go przeformatuje i sprawdzi softem
diagnostycznym (utrata danych). Ja bym raczej spróbował dogadać sie w
serwisie gdzie go oddajesz może któś podejmnie się go naprawić wymieniajac
elektronikę (w serwisie jest szansa że mają) za przysłowiowe piwko i odzyska
twoje dane.

Pozdrawiam