Re: Mam dość Codege...ZAPRASZAM

Autor: Gajos (gajos.toya.net.pl_at_jebac_spamerow.com)
Data: Sun 04 May 2003 - 16:34:56 MET DST

Hmm no tak, powiedzcie mi moi mili jakiej firmy w takim razie zaislacz jest
najlepszy? z tym ze oczywiscie chcialbym kupic go od razu z obudowa:)
Bede napewno duzo mocy potzrebowal bo mam teraz 300tke (ale to jakis shit) a
mam tak
Athlona 1,2Ghz
1GB ram kingston
Asus A7M266 => chce ja zmienic na cos z raidem, raczej tez asusa
Asus GF2 GTS 32DDR
Dvd Pioneer 16/40
Cdrw TEAC 12/10/32
Hdd maxtor 80gb u100 5400
planuje jeszcze dokupic 2x maxtor 200GB
Jaki zasilacz najlepiej wybrac?
Chcialbym aby wszystko to "udzwignal" i nie popalil mi podzespolow.

Z gory wielkie dzieki!

Pozdrawiam