GA-7VAX vs. Epox 8K9A

Autor: Destiny (destiny_at_ble.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 14:12:45 MET DST

Witam,

Nie mogę się ostatecznie zdecydować na wybór płyty. Do wyboru zostały
GA-7VAX i EpoX 8K9A. Różnica w cenie to ok. 50 zł ale przy Gigabycie jest
jeszcze karta sieciowa no i torszkę lepsze wyposażenie w pudełku. Mam lekką
awersję do Epoxów bo pierwsza płyta była tej firmy i miałem z nią delikatnie
mówiąc kłopoty. Myślę o podkręceniu 1700+ bo taki procek będzie do kompletu.
Myślę że jak z niego zrobię stabilne 2400+ to w zupełności starczy. Góra
2600+. Najważniejsza stabilność.
Epox 8K9A jest płytą nowszą i nie doszukałem się jeszcze żadnych jej testów.
Czy wie ktoś gdzie je znajdę??

Prosze o opinię użytkowników.

Z góry dzięki.

Destiny