Re: Praca w sieci a poufność.

Autor: Michal Dubas (michaldubas_at_op.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 09:36:05 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pgoralsk_at_wp.pl> napisał w wiadomości

NTG!!! -> pl.comp.networking

> Czy administrator sieci ( włąściciel routera) możę:
> 1. grzebać w zawartości mojego komputera ( korzystam ze
rekomendowanego
> przez niego firewalla)?

Jeśli masz poprawnie skonfigurowanego firewall'a, to raczej nie.
Zresztą po co miałby to robić.

> 2. Czy może śledzić mój ruch w internecie?

Jeśli chodzi o www to: Pewnie że tak. Zwłaszcza jeśli jesteś za
transparent proxy, to wie dokładnie wszystko o twoim ruchu przez http.
Więcej www.google.pl Ci powie...

> Jeśli odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań jest pozytywna, to
jak
> temu zapobiegać?
 Ad.1 -firewall
 Ad.2 -Przy tproxy nic nie możesz zrobić - ew. zmiana providera.

pozdrawiam
Michał Dubas

p.s. Na przyszłość: zadawaj pytania na właściwej grupie.