Re: AMD oszukuje???

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 14:56:57 MET DST

"siddhanta" <siddhanta_at_hoga.pl> wrote in

> ech, mam nadzieje, ze u nas do tego nie dojdzie, ale ze swojej
> strony obiecuje, ze jak tylko zalicze to zadanie to nie bede
> wiecej glupot tutaj wypisywac.

  Wiesz, nie o Ciebie chodzi, tylko o tego 'nauczyciela'. Poleć miłemu
panu link http://rtfm.bsdzine.org, żeby zobaczył, jak należy korzystać
z netu. I się zastanawiam, czy nie podesłać na pl.news.admin - może
ktoś kompetentny wytłumaczyłby mu bezsens jego działania...

> tylko bardzo prosze na razie o
> jakies 50-100 wypowiedzi zebym swiety spokoj miala...
> b.b.b.b. dziekuje i prosze o wyrozumialosc....

  Nie masz deklaracji kodowania pl-znaków. Poproś pana od informatyki,
żeby nauczył was ustawiać. Niech się do czegoś przyda... ;-)

ps. Na przyszłość polecam pl.test - tam wolno wszystko (prawie) i
nikomu to nie przeszkadza...
ps2. Jakie to liceum? Zaproś pana do dyskusji (choćby tutaj), to mu się
może wytłumaczy...

--
/****   Czy to prawda, że wegetarianie długo żyją?   ****\
*****         Nie, oni tylko staro wyglądają.        *****