Re: celeron 1,7 ?

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 01:35:18 MET DST

> Czy jest na tej grupie choć jeden zwolennik celerona 1,7 zamiast athlona
> 1700+ ?
> Kupiłbym celerona ale widze że tu chyba wszyscy athlonowcy to znaczy ze
ten
> celeron to już badziew ostatni ?

tak :)

> Zależy mi na kmpatybilności z grami, również starszymi więc jak to jest bo
> kiedyś wydaje mi się ze athlon miewał z tym kłopoty ?

w bajki nie wierz. - wszystko zalezy od plyty glownej, zasilki i ramu a nie
od proca.

A jesli jestes 100% zwolennikiem intela to nie bierz nic ponizej p4 1.8 na
northwoodzie - reszta jest do bani :). (a jak juz koniecznie celka to
conajmniej 2.0 - no chyba ze wolniejsze tez juz sa northwwod)

pozdrawiam
miKE