Upgrade biosu DVD pod Mkt WinFlashem

Autor: Matrycy Perforat (krixiWYTNIJTO_at_go2.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 23:14:11 MET DST

Lamerskie :-(

Witam

Mam pytanie, jak sądzę dość lamerskie niestety...

Mam ja ci sobie napęd DVD Creative 1241E (aktualnie bios 0.36 region free) i
ściągnąłem sobie pliczki z najnowszym biosem 0.41 stąd (na dole, ten
"spaczowany", po lewej stronie w tabelce)

http://www.geocities.com/dvd1242e/1241e.htm

W czym problem? A no w tym że chciałbym przeprowadzać upgrade nie w DOSie i
nie tak jak mówi instrukcja na tej stronce, tylko wygodnie odpalając plik
bin w MKt WinFlash :-) , czyli wersji mktflasha działającej pod Windą.
Niestety (?) bios tego napędu jest w dwóch plikach bin np bide_000.bin i
bide_001.bin, tymczasem po wybraniu "Browse" w mkt winflashu można załadować
jednorazowo tylko jeden plik.

Co z tym zrobić? Da się to ładować kolejno, czy też mam wybrać którys z tych
plików (sam w to nie wierzę ;-)), czy też po prostu w tym wypadku użycie mkt
win flasha jest niemożliwe ?

Proszę o pomoc, zależy mi na upgrade tego biosu, bo to w tej chwili moj
jedyny napęd, liczę że po upgrade będzie mi sprawniej czytał płytki CD (z
DVD nie ma problemu, ale niektóre CD-ki prawie od razu wyrzuca)

pozdrawiam

mp