Re: Mam dość Codege...ZAPRASZAM

Autor: Elpierre (elpierreWYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 23:08:59 MET DST

Z zasilaczami jest podobnie jak i z samochodami.Każdym da się jeŸdzić i coœ
przewieŸć tylko jednym 0,5 t a drugi 20 t i w zwišzku z tym różnie kosztujš.
W obudowach Modecomu były w różnym czasie różne zasilacze od 200 do 350 W.W
najtańszych np.tanie Feele przystosowane konstrukcyjnie do PII,ale nie do
Athlonów.W droższych lepsze.Poza tym trochę trwało zanim udało się dogadać z
Koreańczykami odnoœnie spraw jakoœci.Jak wiadomo diabeł siedzi w
szczegółach.Zdecydowana postawa polskiego serwisu doprowadziła nawet do
zerwania umowy z dostawcš z Chin i zamknięcie jednej z tamtejszych
fabryk.Ostatnio w droższych obudowach sš montowane zasilacze HuntKey,obecnie
już pod markš Modecom,praktycznie bezawaryjne.
36 miesięczna gwarancja jest na zasilacz.
Może ten serwisowany i te uszkodzone zasilacze był za słabe do
obcišżenia.Proszę tę sprawę wyjaœnić z serwisem.
Zgoda,tanie zasilacze niezależnie od producenta nie majš dobrej jakoœci a na
pewno dużej mocy.
Sš oczywiœcie zasilacze innych firm lepsze i co za tym idzie droższe,ale czy
warte swej ceny i czy wykorzystamy ich mozliwosci.
Modecom ma korzystny stosunek ceny do walorów o czym œwiadczy rosnšca
sprzedaż i mniejsza iloœć reklamacji.
Poza tym proszę spytać sprzedawcę czy dany sprzęt posiada atest.
Jak na razie duuużo więcej jest takich,którzy po awarii no-nama i innych nie
narzekajš na Modecoma.
Może brzmiało jak reklama,ale nie było moim celem wysyłanie spamu,dlatego
adres i cennik jest dostepny na priv dla ewentualnie zainteresowanych.

--
PRZY ODPOWIEDZI USUŃ "WYTNIJTO" Z ADRESU
Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w