Podkręcanie FSB a zywotność dysków itd

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 03 May 2003 - 20:54:20 MET DST

Witam serdecznie,
troszkę trenowałem googlem i nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi w tym
temacie,
interesuje mnie to co sie dzieje jak Antka 1700XP+ na płycie KT4V lub KT3V
potraktuje fsb dajmy na to w porzedziale 190-200, pamięci synchronicznie z
magistrala. Pamięci Kingston 400, Dysk WD800JB, grafa standart Ti 4200. Czy
dzielik na tych płytach Micro Stara ustawia sie z automatu czy musze jakoś
ingerować. Czego sie bac, czego sie wystrzegać. Interesują mnie raczej te
konkretne płyty bo mam je na 'stanie'

Pozdrawiam
damian_at_non_spam.plusnet.pl