Re: Maxtor 40 GB 6E040L0 vs. Seagate 40 GB Barracuda 7200.7 ST340014A

Autor: Kamil Kumicki (limaczekUSUŃ_TO_at_o2.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 19:07:22 MET DST

Dnia 03 maj 2003, "Gajos" <gajos(at)toya.net.pl_at_jebac_spamerow.com>
naskrobał(a):

> czlowieku nie badz lamer i nie patrz na takie gowniane testy!
> Ja mam maxtora 80gb u100 5400!!! i mi chodzi bardzo ladnie, tam
> masz 7200 to tym bardziej.

To ty nie bądź lamer i powiedz mi na jakiej podstawie mam wybrać dobry
dysk skoro nie wiem który jest dobry. Gdybyś był na moim miejscu
pierwsze co to byś od razu przeglądnął testy dysków!
Każdy chce mieć dysk (lub inne podzespoły komputerowe) który będzie mu
długo służył i z którego będzie zadowolony. To jak mógłby ktoś wiedzieć
który np. dysk lub procek mu będzie długo służył i z którego będzie
zadowolony, skoro nie spawdzał który jest lepszy dzięki zasięgania
opinni użytkowników i czytaniu testów sprzętu komputerowego???!!!
Gdyby nikt nie znał np. testów procków to widząć tańsze Cyrixy o tej
samej częstotliwości co np. AMD czy Intel, jestem pewny że każdy by
wziął Cyrixy. Ale po podłączeniu ich do kompa spotkałoby każedgo
rozczarowanie związane z wydajnością.

Więc nie wciskaj mi kitu że nie ma po co przeglądać testów sprzętu,
tylko chociaż raz na rok przez chwilę pomyśl że

Ps. I kto tu jest lamer?! Gdybym był lamerem to bym pytał się o link do
archiwum tej grupy, ale się nie pytam i lamerem nie jestem. Tylko laiki
i lamery się pytają, o to, gdzie jest archiwum grupy!
I ty się do nich zaliczasz!!!

--
Pozdrawiam
Kamil KuŸmicki