Re: Problem z GG !!!

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 18:51:07 MET DST

Użytkownik "-=:alkos:=-" <NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net> napisał w wiadomości

> [...........................]
> Dla mnie *całość* jego wypowiedzi była *koniecznym* cytatem. Może
> jakiś link do zasad skracania? Rzeczywiście, chętnie bym się poduczył

Nie ma zasad co do tego co ma zwierać cytat, ale wiadomo,
że musi zawierać *niezbędne* dane co do których się
odnosisz i powinny być one na tyle czytelne aby inny user
mógł wywnioskować o co chodzi bez czytania poprzedniego
posta. Jeśli nadal uważasz, że była potrzeba cytowania całego
posta, a nie np.
> Dzieki za zwrocenie uwagi na te update'ty i pozdrawiam

to już jest Twoja suwerenna decyzja.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Rzeszów żąda dostępu do morza!."