Re: Problem z GG !!!

Autor: LL (lukie_at_op.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 18:10:03 MET DST

A tak w ogole to napisalem tutaj bo lubie ta grupe i juz wiele raz
pomogliscie mi rozwiazac moje problemy !!!
Po prostu ciagnie czlowieka tam gdzie ma najwieksza szanse na rozwiazanie
problemu i czasami automatycznie pisze na ta grupe ktora najczesciej czytam
!!!
Juz teraz bede 2x wazyl zapytanie czy nadaje sie na ta grupe czy nie - w
koncu najlepiej sie uczy na wlasnych bledach ;-)))

*Pozdrawiam Wszystkich* ;-)))