czy to problem ze sprzetem ?

Autor: RaV (max.paine_at_wp.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 17:50:57 MET DST

Hey.

Od jakiegos czasu mam taki problem ze pracujac w w98se po jakims czasie
pracy wyswietla mi sie okienko na bialym tle z informacja ze neiprawidlowa
operacja czy cus.. mam tam dwa przyciski zamknij i zignoruj. i to kilka
programow pod rzad wtedy tak samo...
do tego dochodzi problem wyswietlania, np. ikonki w gg staja sie czarne,
ikony w menu start sie rypia... a nieraz nawet wyskakuje blue screen..
zadnego programu sie wtedy nie da juz uruchomic bo znowu ta biala ramka....
myslalem - "kochany windows" ale mysle ze wina lezy po stronie sprzetu... ?
podejrzewam ze to cos z pamiecia... ale nei jestem pewien.
mam ecs k7s5a i 950 MHz. Do tego 256 ramu DDR333.

czy ktos moze pomoc ?

Dzieki.

--
RaV