Re: Problem z GG !!!

Autor: LL (lukie_at_op.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 17:02:25 MET DST

W sumie to z tym upgradem to moze byc to - bo rzeczywiscie uzywam OE i nie
wiem czy czasami nie wcisnalem tego automatycznego update'ta w WinXp zeby
sie wreszcie na jakis czas odczepil !!!
Czyli teraz musze po prostu czekac na kolejna edycje GG bo nic innego nie
moge zrobic ???

A co do tych znakow - to z czyms takim sie spotkalem pierwszy raz - i
wielkie litery wydaja sie byc bardziej uniwerslane rowniez na innych grupach
i na pewno bardziej eksponuja meritum niz gwiazdeczka !!!
A tak w ogole to czy te duze litery az tak przeszkadzaja ???

*Dzieki za zwrocenie uwagi na te update'ty* i *pozdrawiam*

                - Lukasz ;-)))

Piszac na ta grupe juz bede pamietal zeby nie uzywac duzych liter !!!
I sorry, ze napisalem tutaj na temat programu - ale przeciez nie napsize na
grupe pl.comp.progrmming. Teraz jak sie zastanowilem to moglem napisac na
pl.comp.www - ale i tak pecet wydal mi grupa gdzie sa ludzie co mogliby mi w
tej sprawie pomoc !!! Tak wiec mimo kilku NTG przynajmniej poznalem
prawdopodonba przyczyne mojego problemu ;-)))

PZDR