Athlon XP 1800 - Jaka wlasciwa temperatura pracy ?

Autor: CYBER (usenet_at_zly_adres.com)
Data: Sat 03 May 2003 - 23:33:06 MET DST

Mam athlona xp 1800 , przy starcie ma temperature ~50 stopni , potem
lekko dochodzi do 60 moze przekracza.

Kumpel ma athlona xp 1700 i przy starcie procek ma temp 30 stopni.

Ktora temperatura jest wlasciwa ?

Czy to jest kwestia innej architektory procka ,czy raczej wydajnosci
chlodzenia ? Ja mam u siebie kobylasty wentylator z automatycznie
regulowana predkoscia obrotow. A kumpel kupil procka w boxie i ma
relatywnie maly wentylatorek na nim.

Moze wystepuje jakis blad odczytu temperatory z tej diody termicznej ?

Czy temperatura ~ 60 stopni moze powodowac niestabilosc komputera ?
Reboty losowe , zwieszki ?