Odp: poszukuję video RAM

Autor: jf (jf_at_dtk.com.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 12:25:04 MET DST

Sens dzialania jest taki : mam stary PC Dell Optiplex ze zintegrowana karta
grafiki S3 na plycie - 1 MB video RAM. Zeby dzieci mogly grac, wstawilem
extension video card do slotu PCI - BIOS wykrywa ja automatycznie podczas
startu, wylacza ta zintegrowana - nie ma mozliwosci wylaczyc jej jumperem.
Jest OK tak dlugo, dopoki uzywa sie tylko Windows. Niedawno zaczalem sie
uczyc Linuxa, zainstalowalem go na czesci twardego dysku, i jest klopot -
Linux wylacza BIOSa, i widzi 2 karty, co powoduje konflikt, w efekcie Linux
pracuje tylko w trybie graficznym, albo trzeba by za kazdym razem do
uruchomienia Lin w trybie graficznym wyjmowac karte ze slotu - stad
poszukiwanie chipow video RAM.
Pozdrowienia

Użytkownik Paweł Urbanek <kcuf(usun-to)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8ug0u$qrk$1_at_atlantis.news.tpi.pl...