asus a7n8x bios

Autor: Martz (Marta_Z_at_poczta.fm)
Data: Sat 03 May 2003 - 09:51:58 MET DST

Witam
Mam zamiar przetaktować procesor athlon 2000+ przez zmianę mnożnika , ale na
mojej płycie asus a7n8x nie deluxe jezęli zmiene mnożnik na inny niż
automatycznie ustawiony to przy wyjściu z biosu komp się zawiesza (nawet
reset nie działa) , po ponownym uruchomieniu, zatrzymuje się na wykrywaniu
urządzeń pokazuje taktowanie 100 a mnożnik jest nie zmieniony można wejść do
biosu gdzie fsb jest ustawione na 133 .
 Czy dzieje to się na tych płytach tak jeżeli mnożnik na procesorze jest
zablokowany (Próbowałem go odblokować ołówkiem ) ?
  Czy jest to wina mojego egzemplarza ( wyjście SPDIF też nie mogę
uruchomić)?
Pozdr
Martz