Wentylator z diodą termiczną

Autor: Przemysław Roguziński (roguzinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 08:27:21 MET DST

Okazało się, że wentylator z diodą termiczną, który przez jakiś czas
poprawnie regulował sobie obroty nagle drastycznie je zmniejszył. Przy
starcie komputera wogóle nie kręci się, dopiero po 30s jak trochę się proc
podgrzeje.

Ponieważ nie jestem biegły w elektronice chciałem się zapytać, czy dioda
termiczna może zmniejszyć swój odczyt temp. z jakiś powodów, czy jest to
raczej sprawa jej ułożenia w wentylatorze. Podejrzewam, że zmieniła miejsce
swojego położenia, stąd ta różnica pomiaru.

Pytam, bo nie wiem, czy mam lecieć z gwarancją, czy samemu zajrzeć i
ewentualnie przywrócić ją do poprzedniego stanu.