Re: AMD oszukuje???

Autor: siddhanta (siddhanta_at_hoga.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 03:10:09 MET DST

> Idiota!!! ...i napisałem to jak najbardziej świadomie, z myślą o obrazie
> Twego "nauczyciela" :) Myślę, że Twój wątek oraz posty w nim
> zawarte bardzo mu się spodobają - pewnie dostaniesz 5, kto wie może i
> nawet 6! :)

coz, ja tam go lubie ;) zawsze 6 mialam wiec nie mam sie o co klocic, tylko
w tym roku troche zawalilam, bo mialam szkolna strone prowadzic, ale brak
czasu + lenistwo = nie zrobilam nic... no i to 6 teraz nie wychdzi i musze
sie do zadan domowych przylozyc :(

a tak BTW: ktory nauczyciel nie ma jakis odchyłów? ;) no, tylko ze przez ten
'odchyl' akurat sporo osob mnostwo spamu dostanie :((( grrr... ale mi glupio
bo sama walcze ze spamem jak tylko moge, a tuta do czego do chodzi? sama
takie glupoty rozsylam... :(

no, fajnie, jeszcze kilka takich zdan powiem i za ten watek pale na koniec
dostane ;P